skitglad

Haha, idag är jag verkligen överglad, var det hela morgonen helt övertrevlig också, och så säger min lärare att vi skulle sluta för dagen då var klockan 11.30 haha jag som inte trodde att jag kunde bli gladare, men JO! Så nu är jag hemma, har nyss ätit och pratat med Iva och är som sagt allmänt överglad, hoppas jag kan sprida min gläjde till jättemånga idag, ♥. Förresten så satt jag och Mimmi och var skitroliga i bussen måste jag säga, stackars alla som behövde lyssna. Jag passade dessutom på att göra lite knipövningar i hemlighet, så jävla tufft att alla är helt ovetande om vad man faktiskt sysslar med. 1414, ingen jävla aning om vad det betyder och NEJ jag pussar inte displayen. Lundgren tatuerar sig troligtvis i detta nuet, hoppas allt går  vägen, ska få se konstverket senare. Nu är det duschen som gäller, a d i o s !

Kommentarer
Postat av: Iva Anastasia

ni kommer lära känna varandra :)

2008-05-16 @ 19:00:52
Postat av: Killtankar

Hmm, nu sätter du igång tankar hos mig... har någon av tjejerna på jobbet eller tåget gjort knipövningar i dag... osv :)

2008-05-16 @ 19:28:24
URL: http://killtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0