söndag 25 maj

Morsdag!


Var uppe halv sex idag :) för att ge mamma frukost på sängen och lite paketer :) som tradition brukar jag ALLTID ha plockat liljekonvaljer, men i år fanns där inga :(.

Kollade nyss mina samtalslistor efter att ha skjutit upp det en halvtimme för jag antog att jag inte ville se vad där stod. Men mycket riktigt, jag har alltså blivit uppringd och pratat i telefon och jag har verkligen ingen som helst aning om vad jag sagt eller vad som sagts till mig.. detta är det enda jag kommer ihåg:
- jag hörde Alex röst
- ja, han går framför mig, jag puttar honom nu (eller något sånt)
Jag lät nog fett jävla sur och mumlade men blev i alla fall skitglad när jag hörde Alex röst haha, usch jag vill verkligen veta vad som sagts, men på någotvis hoppas jag att den andra parten inte heller kommer ihåg något. Någon kommer nog bli stolt med tanke på att jag skrivit såhär jävla mycket om ett telefonsamtal hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0