tisdag 20 maj

Grattis på namnsdagen Karolina och Carola   -0


Idag är det fullmåne, tuffigt! Fasen, jag har mycket att göra nu egentligen, har nyss borstat Ceasar.. men borde både städa och plugga, men framför allt gå och lägga mig. Fan, hade velat klona mig alltså. Idag har jag ägt, som vanligt.. känns fett jag, Mohammed, Elin och Visar ägde alla i skolan.. mvg lätt! ♥.
Senare hade en tjockis parkerat utanför skolan haha, men vi fick skjuts av honom till knutan, det var fett.. han var dock spänd och sånt, fast jag hade övertaget.. men det var en gullig gubbe ändå.

Får ju btw givetvis inte glömma att gratta min kära Fiddelush till körkortet!! ♥♥ GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Fidde (Fiddelush)

Tack så mycket :P

2008-05-23 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0