tivoli

Jag och iva fick skjuts i fetaste porchen ever in till hbg för att göra stan osäker.
Vi var på Tivoli och träffade massor av härliga människor, både gamla bekanta
och nya bekantskaper. Vi gjorde ett kap på några biljetter & åkte karuseller haha.
När tivolit slutiligen stängde gick vi till Mezo och fikade och träffade fler härliga
människor! Mycketmycket mysigt, tyvärr tog den kvällen slut alldeles förtidigt,
hoppas det blir många fler sådana tillfällen, tack för alla som gjorde kvällen till
vad den varit, speciellt tack till Iva, älskar dig hjärtat. Plus, mitt högra öga hoppar
hihi, jag kommer alltså skratta idag, men.. hoppas det betyder att jag ska skratta
imorgon förresten, är nämligen ledig då!   naar ét lys slukkes, så tændes der et nyt.

image153
Ja, denna bilden gör inte någon av oss rätt, men struntsamma haha.. Iva og jeg haha..

Kommentarer
Postat av: Killtankar

Porsche rockar :)

2008-05-04 @ 08:05:58
URL: http://killtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0