tjockbebiskärlek

Igår fyllde min Bebis en vecka, hon har gått från 70 till 140 gram och har alltså dubblat sin
vikt den lilla tjockisen. Man kan dessutom se antydan till att hennes ögon snart ska öppnas
de kommer att vara blåa, precis som alla andra heliga birmor har blåa ögon. Henns tassar
är dessutom enorma haha. Hon liknar en tiger, så hon kommer väll bli som Sami kanske.
Bilden är för övrigt tagen idag, och man ser nog inte så stor utveckling från den första bilden
jag tog, men det syns irl* och det känns defnitivt att den lille klumpen blir större ♥ ♥ ♥ ♥.

image155

* irl= in real life

Kommentarer
Postat av: Killtankar

Katter är världens finaste djur... har själv en gatukorsning, men han är som min bebis.
Undrar hur mycket min riktiga bebis väger... nästa vecka ska han/hon väga lika mycket som en vindruva, står det i min bok. Men så blev ju läkaren förvånad över att det redan var så stort... kanske blir en stor bebis, eller tvillingar?

2008-05-04 @ 20:35:16
URL: http://killtankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0