yesterday, all my troubles seemed so far away (8)

Hej kära vänner!
Tänkte be om ursäkt för min inaktivitet, jag har dock en anledning!
Intranätet på min laptop krånglar så har lånat pappas stationära
just nu med tanke på att ni nog saknar mig (?). Haha skämt åt sido.
 
Igår var en underbar dag måste jag säga! tack, tack och tack!
Fick förresten köpt en fondation så att jag slipper tjata om det
mer, och fick lagat mina älskade skor. Träffade My på bussen
också ♥. Efter väla så hem till Iva en liten stund & där hämtade
mina päron mig så småningom och så åkte vi via mörarp och
Alex work för att så småningom komma till stan där vi käkade
en stor besvikelse värd 500 kronor bestående av asiatisk mat.
Hade mycket hellre ätit på Mc´ Donalds & använd de pengarna
till något annat. Men jaja, det är lätt att vara efterklok.   Synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0