Än så länge har världen inte gått under.

För er som inte hört det har en konstgjord Big bang skapats vid gränden mellan Österrike och Frankrike. Den kan, eller kommer att med stor sannolikhet skapa ett svart hål som kan växa och dra in allt i sin antimateria. Hela jorden med andra ord. Många kritiker fasar detta och jag personligen har svårt att förstå varför man lägger ner så många miljoner på någonting som kan förinta allting. Men det är väll bara det som fattas, att människan använder sin "intelligens" till att förstöra allt som skapats. Vilket i och för sig sker varje dag, syftar då på växthuseffekten och liknande. Men vem vet, kanske skapades vi med denna intelligens kvot för att utvecklas på detta sättet och handla på det vis som vi gör. Kanske är allt meningen, har dock svårt att tro det. Nog om existentiella frågor. Mig veterligen har experimentet redan genomförts utan jordens undergång, och antar att jag hade märkt av det lite. Men man vet inte. Glöm inte att berätta för de som du älskar att du älskar dem kanske en extra gång idag, kanske sista chansen man får vem vet (?).


Kommentarer
Postat av: Din kärlek

Haha du kopierade så gott som ordagrant det jag skrev till dig :) Inte alltid en så intelligent människa hedrar mig så mycket ;)



Älskar dig !

2008-09-10 @ 16:51:59
Postat av: daniella

men, stod det inte något typ i tidningen att detta inte kunde hända? det va typ bara myt? för jag tror att om det verkligen är så att dom skapar detta svarta hål så borde ju typ poliserna eller typ George Bush stoppa honom, jag menar hur lagligt kan det vara att kanske förinta gjorden?

2008-09-12 @ 01:00:23
URL: http://eeinaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0