Nostalgitripp, I can´t smile without you.

Denna videon ger mig en så kraftigt verklig känsla av hur det var förr
samt en resa 2-3 år tillbaka i mitt liv. Lyssna och njut, glöm inte att älska
och förmedla kärlek. För kärlek är vad denna låten är för mig,  vänskaplig
kärlek till mitt hjärta Emilia Wahlström, som jag btw äntligen ska träffa på
onsdag, sist var en busstur på 40 minuter i veckan som varit. Jag hittade
låttexten ägnad åt Emilia bland mina gamla dagböcker, nu i helgen eftersom
att jag håller på att flytta ut alla saker ur mitt rum på grund av en kommande
renovering. Bland mina gamla saker hittade jag även ett brev från Emilia som
faktiskt lät mer som en kärleksförklaring, ska givetvis publicera det, men det
lär inte bli förrän renoveringen är klar. Nu ligger det nämligen säkert nerpackat
i en kartong. Låten fanns även i Ivas spelningslista och jag kände mig tvungen
att dela med mig till alla andra också. Kärlek till er som står mig nära ♥,
(samt en extra tanke till Emilia).


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, mitt hjärta ;$ Jag älskar dig verkligen, nostalgi..

2008-09-15 @ 08:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0