Summering av helgen.

Underbar helg måste jag säga, spenderade hela helgen med min älskling.
(Just nu står Mohammed och har högläsning ur min blogg i klassrummet.)
Fredagen, som sagt med min älskling, underbart! Lördagen först till Kristiansstad
för att titta på min kusins nyfödda son, jättesöt! Senare åkte vi hem till baby och
avnjöt varandra lite (insåg att det enbart tolkas sexuellt troligtvis, men han kan avnjutas
även med kläder på!) för att sedan åka in till stan en sväng, stattena närmare bestämt.
Trots den stora dosen av bilar vi fick på stattena hade vi inte fått nog.. så vi undersökte
älsklings bil lite närmre. Hade gärna förklarat hur min älskling ser ut upplyst av mörkret,
men har gärna den bilden för mig själv och lämnar er till era vildaste fantasier istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0